Kancelářský nábytek, který oživí vaši kancelář

Kancelářský nábytek, jako kancelářské stoly a židle či křesla, konferenční židle, jednací židle, kontejnery, zásuvkovníky, skříňky a police na dokumenty, to není jediný nábytek v kanceláři. Své kancelářské prostory si můžete zvelebit i pěkným recepčním pultem, důmyslnou kartotékou, pěknou sedačkou, interiérovými věšáky, designováni lampami, magnetickými tabulemi a spoustou dalších věcí.

 Hlavní je, abyste se ve své pracovně, kanceláři či konferenční a jednací místnosti cítili vy i vaši pracovníci vždy velmi komfortně a pohodlně. Zdraví je na prvním místě, proto byste neměli nikdy podcenit výběr kancelářské židle nebo křesla.

Jaký zvolit nábytek do kanceláře

Pokud řešíte, na co si sednete na svém pracovišti, do kanceláří jsou vhodné zdravotní kancelářské židle, do školících místností konferenční židle a do zasedací místnosti si zvolte zase jednací židle. V případě, že jste svůj kancelářský prostor vybavili jen výškově nastavitelnými stoly, pořiďte si k nim i stejně kvalitní kancelářské židle a křesla. Tento nábytek by opět měl být vždy dostatečně stabilní, praktický, určený pro zdravé sezení a dostatečně reprezentativní.

Kancelářskou židli či křeslo je zapotřebí vždy správně nastavit a dodržovat zásady ergonomického sezení. Pracovní desku byste měli mít na úrovni loktů a musí se vám pod ní vejít područky židle. Ideální je kancelářská židle s možností nastavení opěráku a podhlavníku. Při dosedu na židli vám musí kolena svírat pravý úhel a chodidla musí celou plochou dosahovat na podlahu.

Důležitý úložný prostor

Kromě stolů a sedacího nábytku potřebujete v kanceláři prostor pro uložení složek a šanonů. Čím lepší úložný prostor, tím více systému a efektivity do vaší práce. Nejběžnější jsou kancelářské skříně a zásuvkové kontejnery.

Bez kancelářských kontejnerů se nedá v kanceláři dělat potřebná administrativa. Kancelářské zásuvkovníky si můžete pořídit v řadě velikostí a barevného provedení. Kontejnery se zásuvkami na kolečkách jsou oblíbené díky své mobilitě a potřeby různě přemisťovat. V open space kancelářích pracovníci uvítají možnost zamknout si své věci do skříňky a šuplíku vlastním klíčem. Pro tyto účely jsou určeny kontejnery, kde je horní šuplík zamykatelný.

Okomentovat


Security code
Obnovit